Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
konkurs-przyszlosc_drog_zalezy_od_ciebie_650

Serdecznie zapraszamy do udziału w III edycji konkursu
baner 
       
          Zaangażowanie studentów w poprzednich edycjach konkursu utwierdziło nas w przekonaniu, że połączenie doświadczenia firm i ich produktów ze świeżym spojrzeniem studentów i ich pomysłowością, może stać się początkiem Wielkich Odkryć. 
          Dzięki formule konkursu i braku ograniczeń, niesamowitej wyobraźni studentów  nasze zamierzenia się spełniają. Studenci przygotowując swoje projekty mogą korzystać z wieloletnich doświadczeń firm, firmy przekonują się, że ich produkty można wykorzystać w niekonwencjonalny sposób. Zwiększając ilość odbiorców i obszar działania.
          Prace oceniać będzie Komisja Konkursowa pod przewodnictwem prof. Leszka Rafalskiego.
 
          Finał konkursu będzie miał miejsce podczas Konferencji
 
„CZYM SKORUPKA ZA MŁODU NASIĄKNIE, TYM DROGA TRĄCI”
 
którą poprowadzi prof. Marek Iwański – Dziekan Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Świętokrzyskiej.
         
Konferencja odbędzie się 1 czerwca 2016 roku podczas XXII Międzynarodowych Targów Budownictwa Drogowego AUTOSTRADA – POLSKA.
         
Konkurs kierujemy do firm, którym zależy na nieustannym kształtowaniu pozytywnego wizerunku w oczach klientów. Zapoznawaniu młodych ludzi z produktem i jego mocnymi stronami, budowaniu relacji z przyszłym odbiorcą. Udział w tego typu projektach wpływa na rozpoznawalność marki poprzez promowanie jej w mediach branżowych, portalach społecznościowych, kołach naukowych. Firmy, uczestniczące w Konferencji  i zgłaszające swoje produkty do konkursu, charakteryzują się profesjonalizmem i zaangażowaniem w rynek branżowy, wyjątkową otwartość na pracę zespołową, gdzie każda zainteresowana osoba ma wpływ na rozwój.
           
 
 
 
Celem konkursu jest aktywizacja studentów w rozwój nowych technologii. Zwiększenie zainteresowania studentów poszukiwaniem niekonwencjonalnych rozwiązań i zastosowań znanych produktów. Ideą konkursu jest także umożliwienie studentom zaprezentowania się, jak również zapoznanie ich z dostępnymi na rynku produktami i ich producentami.
Zespołom studentów, składających się z 2-4 osób, w wyniku losowania zostaną przydzielone produkty firm z niżej podanych działów: Dodatkowo zespoły przygotują pracę związaną z wykazaniem słuszności lub falsyfikacji, postawionej przez Komisję Konkursową hipotezy.
            Oceniając projekty Komisja Konkursowa będzie premiować strategię rozwoju i szansę powodzenia przedsięwzięcia, ważnym punktem będzie również ocena strony ekonomicznej, innowacyjność, zaspokojenie potrzeb rynkowych, a także forma prezentacji. Dodatkowe punkty przyznawane będą za wdrożenie rozwiązań ekologicznych.
            Poprzez ten konkurs  chcemy nawiązać dialog pomiędzy młodymi ludźmi, kończącymi studia i rozpoczynającymi karierę zawodową a firmami, którym zależy na produktach wysokiej jakości, konkurencyjności i innowacyjnym rozwiązaniom. Chcemy, aby te dwa światy otworzyły się na siebie i ujrzały w sobie godnych do rozmów partnerów.
 
            Konkurs jest pretekstem do rozpoczęcia współpracy środowisk akademickich z firmami zajmującymi się szeroko rozumianym budownictwem drogowym, kołowym i kolejowym. Wierzymy, że wiedza teoretyczna ciągle ulepszana i aktualizowana o nowe rozwiązania technologiczne w powiązaniu z wysoką jakością usług, profesjonalizmem i zaangażowaniem firm w kolejne projekty zmieni oblicze branży drogowej w Polsce.
 

Poniżej prezentujemy wyniki losowania z piątku z dnia 29.01.2016 r.

Zdjęcia prezentują numery zespołów i przyporządkowane im produkty.



IMAG0206IMAG0207IMAG0208IMAG0209IMAG0211IMAG0210IMAG0212IMAG0213IMAG0214IMAG0215IMAG0217IMAG0216


                      Poniżej pliki do pobrania:
Regulamin 2016
karta zgłoszeniowa zespołu konkursowego 2016

Założenia do prac konkursowych 2016
kryteria oceny prac 2016
ocena pracy Etap I 2016
ocena pracy Etap II 2016
ocena pracy głosowanie końcowe 2016